Peter

Under dagarna brukar jag och min kollega Peter ha en del udda diskussioner. Många gånger kan det hela sluta med jag blir rädd för honom. Som idag när vi hade följande konversation på msn, trots att han sitter bredvid mig.

Ilir säger:
skulle du vilja vara tillsammans med mike tyson?

peter. säger:
öh, nej.

Ilir säger:
bra

Ilir säger:
för han brukar spöa sina brudar

Ilir säger:
och du skulle vara bruden i det förhållandet

peter. säger:
hora. jag hade bajsat både dig och han i ansiktet, samtidigt.

peter. säger:
jag hade haft dig i källaren, fastbunden med ett hundhalsband.

Ilir säger:
är det fritzl:n i dig som kommer fram nu?

peter. säger:
ja, det är en rätt skön känsla.

peter. säger:
veta att det sitter en skraltig serb i källaren som väntar på att få kvällsmaten i hundskålen.

Kommentarer
Postat av: jagitrekronor.blogg.se

tja



Du hade tur där! Min nivå på lågt var inte så djup. Jag startat om ny blogg, min seriösa sida! Min humor får bara de som känner mig ta del av! Tur för dig va?? Annars hade du varit ute för länge sedan!



Hör av dig när du känner att du inte har något att skriva om, så ska jag se vad jag kan göra ;)



observera min nya blogg!



jagitrekronor.blogg.se

2009-02-14 @ 21:00:13
URL: http://jagitrekronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0