300 Price Checks.....

...det ar hur mycket jag har kvar innan jag gor en Falling Down. Om jag far gora mer an max 300 till kommer jag att spara ur. Jag kommer att ta pa mig svarta brallor, vit skjorta och en rod slips. Sen skall jag bara ga ut fran kontoret. Men innan det kommer jag att halla mjolken over den spanska programmerarbruden. Sen skall jag bara ga pa stan och javlas med allt och alla. Jag kommer att sparka folk som gar sakta framfor mig i arslet. Jag kommer att kasta sten pa hundjavlar som skiter overallt och jag kommer att punktera dacken pa zigenarnas husvagnar. De star en bit fran kontoret och har gjort en hel gata till sin egendom och sophog.

Lat oss be att jag bara far gora 299 price checks till.


Kommentarer
Postat av: Mli

Shåre, jag hjälper dig när du helst önskar. Eftersom du kommer bli experiment-tolkad så får du det helt gratis. Kanske jag ska hjälpa dig skriva ett löv-letter till den spanska programmerarbruden?

Jag kan spanska också:
¿usted quiere seguirme casero y alimentar mi goldfish?

2008-05-29 @ 21:06:50
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se
Postat av: Mr T

Fast det vore kul om det blev 301 oxå! :-)

2008-05-30 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0