Dinner Party

Under min tid har har jag oftare varit ut pa en onsdag eller torsdag istallet for en fredag eller lordag. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig, men det ar slitsamt da jag aldrig far njuta av bakfyllorna med att gora ingenting.


Igar var det dags igen. Henrik bjod ett antal personer som varit inblandade i ett projekt pa middag. Men eftersom han inte hade bokat bord pa restaurangen fick vi vanta i over en timme tills vi fick bord. Under den tiden drack vi oss salongsberusade samtidigt som vi bland annat kunde beskada transvestitservitrisen ignorera oss.


Efter middagen drog vi vidare till en pub dar lite annat folk vantade pa oss. Tiden gick valdigt fort har och jag har fa minnen om vad som hande. Jag tror att jag fick i mig alldeles for mycket att dricka. Det jag daremot kommer ihag ar att vi tog en taxi till hotellet. Val dar drog vi upp till Peters rum och surrade lite. Under tiden vi satt dar och diskuterade inflationsproblematiken i Zimbabwe, som man brukar gora pa efterfester, utmanade Henrik mig pa en brottningsmatch. Forvaxla detta inte med brottningsmatchen Borat och Azamat Bagatov hade. Det slutade iaf med att jag och Henrik forsokte fa in olika grepp pa varandra tills han efter ett tag inte hade nagot val an att, likt en kattunge som moter en Rottweiler, tvingas kapitulera. Hans andra alternativ var att ignorera mitt "rear naked choke" och svimma. Nagonting som varken jag eller han hade tyckt var roligt. Eller lite roligt hade det nog varit.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0