Var det du??

Ett nytt fenomen har dykt upp sedan folk slutade röka på krogen. Helt plötsligt är det en massa folk som går omkring och fiser hela tiden. Jag blir lika irriterad varje gång eftersom det alltid kommer så plötsligt, nästan som ett knytnävslag. Jag tror på allvar att det finns personer som går och håller sig från att skita hela veckan bara för att gå ut på krogen och fisa på dansgolvet, medans de skrattar inombords såklart. Det lustiga med det här fenomenet är att man sällan misstänker någon tjej,  men alltid  den där dyngfulla killen med som står och snackar med  högtalaren. Men från och med nu kommer jag alltid att misstänka tjejen som står närmast mig. Jag kommer att titta på dem med en min full i avsmak och rynka på näsan. Det kanske lär dem från att fisa på krogen.

Kommentarer
Postat av: Valleybranch

klart att brudar fiser lika mycket som kilalr, varför skulle de annars använda så mycket parfym ?

2008-02-07 @ 10:18:57
URL: http://valleybranch.blogg.se/
Postat av: Smarty McSmooth

Jag ser att du använt ett par Jack Handey-citat i din blogg. Jag försöker faktiskt använda ett som min ledstjärna här i livet...

"I hope that someday we will be able to put away our fears and prejudices and just laugh at people."

2008-02-09 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0