Krogrunda i Dublin

Idag kom Smartin på besök vilket är mycket trevligt. Han är så lång att han känner inte skitlukten som vi andra korta människor gör när vi går så nära marken.

Med min ringa erfarenhet av utelivet här så blev det besök på fyra olika ställen i strävan efter en bra krog/klubb att festa på. Vad folk tycker är roligt skiljer sig väldigt mycket, det fick vi erfara idag. Vi försökte fråga oss runt till ett bra ställe men alla pekade åt olika håll. Vi kände oss som de dumma turister vi är. Mer om kvällen kommer imorgon då jag lagt upp lite bilder som vi tagit unde dagens äventyr. Vad som väntar är asiater i rutiga brallor och technobrudar som ser ut som Power Rangers.

I övrigt känner jag att jag är på väg mot ett beroende av vissa bloggar. Jag har några kollegor som också bloggar och som dessutom skriver väldigt underhållande. Det är en lika stor besvikelse varje gång de inte uppdaterat med nya inlägg. Vilka bloggar dessa är ser ni på länkarna.

Uppdatera!!!

Kommentarer
Postat av: Valleybranch

Min rumpa är inte stor, det är bara du som har skev syn... =)

2008-02-02 @ 12:47:26
URL: http://valleybranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0