Alla hjartans dag

Om ni missat det sa var det alla hjartans dag igar. For oss singlar ar detta som vilken annan dag som helst men for de som har en partner ar det dagen da de ska bevisa sin karlek till sin andra halft. Nagonting som hos manga innebar helt andra rutiner an vad de ar vana vid, en miserabel vardag med hopp om att nagonting mer spannade skall dyka upp. Nu vet jag inte historien bakom denna dag, och jag ar alldeles for lat for att kolla upp den, aven om den ar en wikipediasokning ifran, men hela grejen kanns lite patvingat. Om detta ar enda dagen, forutom fodelsedagar och speciella hogtider, som du visar uppskattning till din partner ar chansen stor att du egentligen inte alskar din partner och borde byta upp/ner dig.

Under min alla hjartans dag visade jag uppskattning till soulmusiken, precis som jag gor alla andra dagar. Musik som fyller en med en harmonisk kansla och hjalper dig att fly fran trakiga uppgifter som ett High Level dokument. 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Will you be our Valentine??? puss o kram/ D&D

2008-02-15 @ 22:16:55
Postat av: Martin

Hur känner du över självständighetsförklaringen? Ska man gratulera eller vad gäller? Är du fortfarande kosovoalban, eller är du nu kosovoan eller nåt? Jag har så många frågor, men du är ju inte online och jag har inte råd att ringa...

2008-02-17 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0