Ilir 37 - 35 Allan

Jag och Allan har under en tid hallt pa med en lek som vi kallar "Do you know why you are gay?". Den gar helt enkelt ut pa att man fragar den andra den fragan och foljer upp med nagonting som gor honom till gay. Jag som inte har nagonting emot gayfolket skrattar ofta at hans forsok till att komma pa nagot finurligt nar han fragar om jag vet varfor jag ar gay. Pa nagot satt slutar det alltid med att han kommer fram till att jag ar en "Gay Viking". Jag har papekat for honom att jag ursprungligen inte ar svensk och att jag har ungefar 0% vikingblod i mig men det verkar han inte bry sig om. Allan daremot som ar sadar brittiskt homofobisk tar leken pa halvt allvar. Detta gor det hela roligare.

Nar man jobbar mot en server kan man skicka enkla meddelanden till andra som ar inloggade pa samma server. Enda sattat for mottagaren att fa bort meddelandet ar att trycka pa OK. En dag nar jag och Allan satt och jobbade mot samma server skickade jag foljande meddelande:

395267-15

Jag foljde upp meddelandet med foljande konversation.

Ilir: Do you know why you're gay?

Allan: No

Ilir: You just pressed OK on the Gaydar message.

Victory. Jag ger mig sjalv tva poang for den dar.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vad händer om man klickar på krysset uppe till höger då :)

2008-04-10 @ 14:43:52
Postat av: Ilir

Det gar nog att klicka pa krysset men han klickade pa Ok knappen =)

2008-04-10 @ 15:45:24
URL: http://lepricon.blogg.se
Postat av: smarty

Ilir, do you know how i know you´re gay?

Your cock tastes like shit...

2008-04-11 @ 00:02:32
Postat av: Oggy

Ha ha sjukt låg och härlig humor!

Kul att du gillar bloggen, föresten!

2008-04-11 @ 11:17:41
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: lina

hahahahaaa!

2008-04-12 @ 21:39:57
Postat av: f

Du är gay

2008-04-16 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0